YESTERDAYS

Fuskpäls, Gina tricot. Jeans, COS. Stövlar, Vagabond. Väska, Zara.

Vad tycker ni om gårdagens look?

Yo! Nattiz is in da hooouuuse! Rastlös och lite lätt uttråkad tjej over here. Jag måste bara säga att den här onsdagen har varit så fin på alla sätt och vis. Nu ska ni få höra. Startade dagen med en lugn morgon innan dagens föreläsning. Under föreläsningen får jag och Filippa reda på att min andra stora kärlek i mitt liv,Håkan Hellström, ska köra en till spelning på Ullevi nästa sommar! Årets bästa nyhet om ni frågar mig. Han är min kung. Så gissa om detta gjorde min dag? Men jag har haft en otroligt fin kväll också då jag fikat med Annie äntligen. Tredje gången vi träffades och det känns som att hon funnits i mitt liv hur länge som helst♥ Älskar när man träffas genom gemensamma vänner i det här fallet och sedan bara klickar! Nu sitter jag hemma och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon… Det är pressvecka i Stockholm den här veckan så tänkte gå på en rolig AW! Mer om det imorgon. Ska göra mig en kopp te nu (det är det enda jag dricker denna höst). Hoppas ni har en fin kväll!

2015-10-14 @ 16:53:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0