COFFEE BREAK

 
Men jag är såå sämst på att plugga till denna jäkla tenta som jag har på onsdag nästa vecka! Det är ju nästan en hel vecka kvar men eftersom frugan kommer i eftermiddag och stannar till söndag så tänker jag inte sitta och plugga i helgen om man säger så. 45 frågor ska präntas in i min redan fulla hjärna och det går väldigt långsamt. Jag är liksom expert på att göra massa annat. Jag har till exempel förberett massa blogginlägg, diskat ett enormt diskberg, druckit massa kaffe och sjungt med till låtarna på P3. Snart kommer jag nog börja städa också. Nej. Skärpning. Mitt mål är att jag ska kunna 25 frågor i alla fall. Wish me good luck!
2015-09-24 @ 16:01:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0