EVERYDAY SNAPS

 

1. Måndagsmiddag på Vigårda med Isak. 2. Tisdagslunch på Snickarbacken 7 med Isak. 3. Lördagsbrunch på Pom och Flora tillsammans med Linn. 4. Helgbuketten.

Nu har vi bott i Stockholm en hel vecka och jag kan säga er att den veckan gick väldigt fort! Hela veckan har jag och Isak haft känslan av att vi är här och hälsar på. Men jag tänker att efter den här veckan så har det nog sjunkit in att vi faktiskt bor här och ska göra det hela hösten! Jag är redo för en ny vecka och allt vad det innebär. Ska svara på frågorna från frågestunden i veckan i alla fall. Hoppas ni får en grym start på veckan♥

2015-09-07 @ 19:09:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0