PINEAPPLE

 
Var på Ikea i torsdags för att köpa lite till lägenheten. Såg lite för mycket ut som ett avskalat hotellrum så jag kände att det behövdes (och fortfarande behövs) en förändring. Hittade denna coola ananas växten! Tyckte den var hur ball som helst, haha. Vad säger ni? Börjar göra oss mer och mer hemmastadda här i lägenheten men det är så svårt på ett sätt. Jag menar det är i andra hand och vi ska endast bo här fram till jul. Så hur mycket pengar vill man lägga? Samtidigt kan jag inte bo i ett hem jag inte trivs i, oavsett period, och man kan ju faktiskt ta med sig allt hem till vår egna lägenhet sen! En sak jag stör mig på så fruktansvärt att det bara finns fyra uppsättningar av all porslin och bestick, haha.
2015-09-08 @ 19:15:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0