VEGETARISKT

 

Jag är så lyckligt lottad som har en pojkvän som älskar att laga mat! Det är han som lagar maten här hemma och jag äter den, älskar det. Han tycker inte bara det är roligt utan är bäst på det också! Inga snabbmakaroner här inte. I veckan slängde han ihop en pumpapasta som blev väldigt god. Aldrig ätit pumpa tidigare så det var roligt. Och parmesan. Älskar parmesan. Bring me some cheese och vi blir bästa vänner.

Äntligen fredag och jag ska till skolan snart för föreläsning och sen iväg på intervju för grupparbetet. Måste bara säga att gårdagen var himla fin. Var hemma hos en av mina klassisar med andra två tjejer och drack bubbel, så himla trevligt och jag älskar när man klickar med människor direkt! Och hennes lägenhet är to die for. Punkt. Nej ni ska jag hälla i mig mitt te och sen fixa mig! Hoppas ni får en grym fredag♥

2015-09-11 @ 21:01:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0