EKOLOGISKA HUDVÅRDSPRODUKTER

Efter att jag inte varit hemma i Stockholm på 10 dagar så hade jag några paket att hämta ut igår. Bland annat dessa ekologiska och naturliga hudvårdsprodukterna frånbodybazaar.com. Ska testa dessa produkter i några veckor och sedan återkomma med en kortare recension. Hur låter det?
 

Älskar förpackningarna och att flaskorna är i glas och inte plast. Det känns lyxigare på något sätt. Vad är det jag har fått hemskickat nu då? Jo en argan olja, en tvål, rosvatten, ansiktsmask och en badbomb. Då jag inte har något badkar häruppe så får jag vänta med badbomben. Alla dessa produkter är 100% naturliga och ekologiska. Vilket jag bara älskar! Produkter som är tillverkade med respekt för miljön, djur och människor är något jag tycker borde vara självklart idag. Men som sagt. Jag återkommer om vad jag tycker om produkterna senare denna månad.

 

(Samarbete med Body Bazaar)

2016-04-05 @ 14:03:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0