LÖRDAG

 
Många måste dricka kaffe på morgonen. Andra te. Avokado kan vara mitt beroende. Jag kan äta det till allt och bästa starten är ju avokado till frukost. När inte ica har några mogna avokados går jag till Urban Deli där de alltid har mogna för en liknande summa som ica tar. Helt klart värt. Och så mumsigt.
Imorgon åker vi som sagt till Prag så jag har lite att stå i idag. Jag måste förbereda bilder och annat till praktiken medan jag är borta, lägenheten måste städas. Dammsugas åtminstone. Sen så måste det självklart packas och duschas. Ja men sådant där småpill du vet. Jag njuter utav solen från insidan idag helt enkelt. Hoppas du har chansen att njuta utav solen! Tack för att just du läser min blogg och trevlig lördag till dig.
2016-04-09 @ 14:08:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0