NJUTIT AV ENSAMHETEN

I tisdagsmorgon så åkte Isak upp till Stockholm en sväng och kommer hem sent i eftermiddag. Jag såg verkligen framemot att få ha egentid i en tom och stor lägenhet. Och som jag har njutit. Varje dag. Kan knappt minnas senast jag var helt ensam hemma om dagarna. I sommar har vi alltid haft någon på besök.
 
Tänk vad viktigt det är att kunna vara ifrån varandra i några dagar utan en massa samtal eller sms. Vi har aldrig haft detta problemet men sen i våras när vi två flyttade in i en 23 kvm liten lägenhet så fick jag lite för mycket av det goda. Helt plötsligt kunde vi inte få egentid längre kändes det som. Hela sommaren har vi bott i vår lägenhet nere i Varberg som är tre gånger så stor och det har varit underbart. Men om 8 dagar är det dags att bo compact living igen och jag är måttligt taggad. Behöver verkligen mitt space. Men. Vi håller tummarna för en större lägenhet nästa år! Och vi ska verkligen inte klaga på vår bostadssituation egentligen. 
2016-08-19 @ 10:15:45 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0