SENSOMMAR

Denna veckan är ju underbar vädermässigt! Om jag inte hade varit superförkyld så hade jag nog badat varje dag. Men som sagt jag är förkyld och rethostan vill verkligen inte försvinna. Otroligt jobbigt om nätterna.
 
Vi flyttstädar här hemma denna veckan och imorgon är vi nog klara tror jag allt. Det ska bli 27 grader och sol så jag tänker inte vara inomhus en sekund efter lunch har jag bestämt! Måste passa på att dra ner till stranden för att sola och kanske bada. Ignorera den där dumma förkylningen för en sekund. Årets sista bad.
 
Nu ska jag äta lite sorbetglass för det hjälper mot rethostan inbillar jag mig själv varje kväll. Vardagslyx. 
 
2016-08-24 @ 23:04:20 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0