ANDRA JANUARI

 
Jag fick många fina julklappar i år och den här kalendern från House Doctor är en utav dessa. Tycker den är så fin och blev riktigt glad när jag fick den utav tomten. Jag njuter verkligen av att vara härnere på västkusten i min lägenhet med alla mina möbler och min inredning. Jag åker tillbaka till Stockholm den 10 januari igen så jag har en hel vecka kvar att njuta. Denna gången tänker jag lämna kvar lite mer kläder och skor för att istället göra plats för inredning. Det där med packning och sortera ut och packa ner saker här i lägenheten är något vi verkligen borde ta tag i då Isak åker tillbaka på tisdag redan. Men vi prioriterar att hänga med vänner och familj istället. Mycket roligare tycker vi. Men det andra måste ju också göras…
2016-01-02 @ 22:13:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0