FASHION WALL NO. 3

 

Alla bilder är mina.

Jag fortsätter med mitt söndagsinlägg i form av en fashion wall baserat på mina egna bilder. Klänningen (direktlänk) med snörning fick jag på eventet jag var på i torsdags. Så fort det blir varmare väder ute så ska du få se hur den sitter på. Söndag, helgens, veckans och även januaris sista dag. Tänk att det var nyår för exakt en månad sedan. Känns ju som att det var hur längesen som helst om du frågar mig. Jag har haft en väldigt händelserik januari som jag är så tacksam över. Håller tummarna för att februari blir minst lika bra! Jag har både en gala, events, konsert, ny dator, klippa mig och en tripp till västkusten inbokat så nog kommer det bli en bra månad alltid. Januaris sista dag är lugn. Vi startade dagen med ett träningspass på gymmet och sen har jag bara suttit med plugget. Hoppas du har en bra söndag.

2016-01-31 @ 23:26:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0