LAGERHAUSFAVORITER

 

Lite vad jag drömmer om just nu. Ett skohorn, lampa, ny handtvål och en ostkniv. Mer avancerat än så behöver det inte vara. Men jag får ju inte köpa några onödiga inköp den här månaden. En handtvål räknas dock inte som ett onödigt inköp då vi inte har någon alls för tillfället. Vi håller på att ta slut på min duschtvål istället.

Vilken kickstart jag har haft på den här veckan! Känner mig helt slut och jag m å s t e verkligen plugga till tentan vi har på torsdag nu. Jag har pluggat pinsamt lite och min onsdag eftermiddag/kväll försvinner helt. Så det är ikväll och hela dagen imorgon. Tänkte berätta imorgon om vad ena mötet handlade om och vad det är jag ska göra på onsdag så kika in här imorgon om du är nyfiken! Det första mötet gick faktiskt toppen men jag håller lite på det ett tag till…

2016-01-11 @ 22:35:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0