LIBORIUS SNAPSHOTS

Förra veckan lämnade jag min lägenhet på västkusten som du vet. Det skulle packas och städas ännu en gång men det är faktiskt obligatoriskt med kaffepaus och bläddra i någon av alla våra spännande böcker. Stackare. Vad kan han ha för sjukdom egentligen? Mina problem känns genast mindre när jag ser detta i alla fall.
 
Men innan jag åkte tillbaka till Stockholm igen så hann jag fira min lillebror som fyllde hela 7 år i lördags. Han fick bestämma meny så det blev självklart hemmagjord pizza som varmrätt och kladdkaka med glass som efterrätt. Och självklart en massa godis och chips lite senare in på kvällen. Vi vuxna spelade spel och drack vin medans småsyskonen tittade på någon film.
Dessa bilderna är också från i lördags kom jag på nu. En bild på min lillebror på promenad från bussen. Direkt när vi kom hem till vår familj så tog vi alla på oss varma kläder och gick ut för att leka i snön. Hela familjen! Vi drog varandra i pulkor, gjorde snöänglar, snölyktor och en snögubbe.
 
Direkt när jag kom tillbaka till Stockholm så drog vardagen igång och allt vad det innebar den här veckan. Skola, möten, arbetsintervju, invigning av restaurang, tentaplugg och tenta är det jag har hunnit bocka av på listan hittills. Chokladen på bilden är min nya favorit. Har kört på havssalt ett tag nu men den har helt klart fått en konkurrent! Du måste pröva.
2016-01-14 @ 22:41:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0