MÅL – JANUARI

 

Jag tänkte börja med att sätta upp lite mål månad för månad. Det kan handla om både stora och små mål. Vissa mål kanske jag inte lyckas uppnå under en månad men då är det helt okej att de får återkomma till nästa månad. Meningen med det här är inte att jag ska känna mig misslyckad utan mer vilja kämpa och sträva efter det jag vill uppnå lite mer. Så jag tänkte att det kunde vara roligt att dela mina mål och tankar med dig som läser min blogg. Jag har en tendens att inte ta tag i saker och ting på riktigt om jag inte har en deadline på något sätt. Då går oftast tankarna ”jag tar tag i det sen…” Känner du igen dig kanske?

Mina mål för januari 2016:

Karriär: Lyckas få ett extrajobb. (Gå på någon arbetsintervju åtminstone!)

Studier: Bli godkänd på min sista tenta för denna kursen nu den 14 januari.

Ekonomi: Inte köpa ett enda onödigt köp. Såsom kläder, inredning, accessoarer osv. Jag tror du fattar.

Träning: Komma igång med träningen.

Mina mål inom sociala medier:

Blogg: Öka min statistik på bloggen med 100 läsare till.

Instagram: Få 3600 följare på instagram. (Hjälp mig och följ @nliborius)

Okej. Bara att sätta igång nu då! Påminn mig om att köra en uppföljning på detta den första veckan i februari. Jag måste hinna få mitt tentaresultat nämligen och det borde jag få den 4 februari! Wish me good luck och glöm inte att det finns inget som kan stoppa dig att uppnå dina mål. Kör bara kör! Har du kanske något mål under januari? Berätta gärna.

2016-01-06 @ 22:25:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0