MÅNDAGSLISTAN

 

1. Vad ser du fram emot den här veckan?

 Alla AWs som jag har inplanerat, praktiken, häng med vänner och min fina pojkvän.

2. Ska du göra någonting den här veckan som du inte ser fram emot?  

 Nej faktiskt inte! Inget som jag vet om redan nu i alla fall.

3. Ska du laga någon härlig mat den här veckan kanske?

Tar den här frågan väldigt ironiskt då det är min kära pojkvän Isak som lagar exakt all mat! Jag brukar briljera med pannkakor en gång var tredje månad typ. Men jag kompenserar med att diska och oftast kommer på vad vi ska laga. Den här veckan ska jag nog föreslå potatismos och köttbullar. Hemlagat, såklart.

 

4. Säg en grej du verkligen vill göra som du ska ta dig tid för den här veckan!

Leta upp vart mitt närmsta 24/7 gym ligger! Och förhoppningsvis köra ett träningspass eller två. Januari börjar lida mot sitt slut och ett utav mina mål var ju att komma igång med träningen…

 

5. Innan vi gör måndag på riktigt, vilket ord ska du hålla hårt i hela veckan?

Njut. Jag trivs oförskämt bra med mitt liv just nu och man vet aldrig när det vänder.

6. Vad gjorde du igår kväll?

Då hade jag bjudit hem Annie och Louise. Vi åt chips, grönsaker och dipp. Sen tittade vi på avsnitt fyra av Bron, säsong 2! Så ett fint avslut hade jag på förra veckan.

7. Vilken låt kommer du lyssna mest på den här veckan? 

Oj. Jag är inne i en period då jag tro det eller ej inte lyssnar på musik. Det har nog aldrig hänt tidigare om jag ska vara ärlig. Så jag vet faktiskt inte. Jag väntar på att Håkan ska släppa sin skiva någon gång!!

8. Vad åt du till frukost idag?

Avokado-, ost- och äggmacka. Bästa. Saknade dock min apelsinjuice som tog slut igår. Jag dricker väldigt mycket juice.

 

9. Vilken tid på morgonen vaknar du?

Jag önskar verkligen att jag var en morgonmänniska som studsade upp vid halv sju. Men jag kan inte gå upp innan halv åtta. Helst går jag upp vid nio.

10. Hur ser du oftast ut till vardags?

Bekvämt och basplagg är mina ledord. Oftast i färgen svart.

 
 
2016-01-25 @ 23:08:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0