MIN BLOGGPLANERING

 
Jag vill ständigt bli bättre i allt jag tycker är roligt och då gäller detta givetvis även bloggen. Strax efter nyår så satte jag mig ner för att fundera på vad jag vill att min blogg ska innehålla denna termin. Jag vill ha en tydlig grund så läsaren tydligt kan känneteckna min blogg.
 

 Pinterest

 

Här nedan får du lite tips från mig om du är sugen på att göra något liknande:

- Sätt dig ner och fundera på vad det är för inriktning du har/vill ha på din blogg. Vilka inlägg uppskattas mest? Vilken typ av inlägg tycker du själv är roligt att göra?

- När du kommit fram till vad du vill att din blogg ska ha som grund så är det bara att fota och skapa efter dessa inlägg.

- Tidsinställ/spara i utkastet. Om jag nu har frukostbilder på lördagar men det visade sig att jag ätit flera goda frukostar i veckan som jag velat dokumentera så gör jag flera inlägg och sparar i utkastet. För vissa veckor kanske man inte har någon inspiration alls.

- Utrymme för annat. Som du ser så har jag även en övrigt del som jag kan blogga om när jag vill och vilken dag jag vill. För visst hade det varit lite tråkigt om det bara var planerade inlägg på bloggen?

2016-01-28 @ 23:16:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0