MIN NYÅRSKLÄNNING

Jag är tydligen sämst på att fota mina outfits nuförtiden vilket jag ska försöka bli bättre på. Men här får du ändå se klänningen jag bar på nyår. En klänning från monki som ger lite Star Wars känsla, haha! Det stod mellan denna och en svart långklänning med lite u-ringning men jag kände att nu får det vara nog med svarta klänningar på nyår.

Lördag! Är det någon som ens har koll på vilken dag det är nuförtiden? Älskar den känslan, precis som när man var yngre och hade jullov. Idag ska jag ändå försöka göra lite nytta i jämförelse med igår då jag degade i soffan med vänner. Tack för den positiva responsen till bytet av bloggportal! Känns fortfarande hur bra som helst.

2016-01-02 @ 22:12:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0