MINA TRE SENASTE VARDAGSBILDER

Hur fint är det inte med tulpaner? Äntligen så kan vi börja köpa tulpaner igen efter all julhysteri. Blir helt till mig när jag varje fredag går och köper fredagsbukett. Vardagslyx när det är som bäst. 
Jag har den senaste veckan hamnat i ett beroende. Mums!

Bild från i söndags då Annie och Louise var på besök!

Vilken torsdag jag har haft! Vad jag gjorde imorse och fram till lunch kommer få bli ett eget inlägg men oj vad mysig start på dagen. Ikväll så har jag druckit vin och ätit pommes på Hornhuset med Nicolina. Perfekt avslut på den här dagen verkligen och jag är så tacksam över alla fina människor jag har fått lära känna och som finns i min närhet. Ja men så där töntigt glad är jag. Varje dag den här veckan har känts som fredag men imorgon är det ju faktiskt fredag på riktigt. Ser du framemot helgen?

2016-01-28 @ 23:18:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0