TODAYS

 

Fuskpäls, Lindex. Stickad tröja, &Other stories. Glittertröja, H&M. Jeans, Gina tricot. Stövlar, Vagabond.

Vad tycks om dagens?

Sitter en väldigt trött tjej här bakom skärmen. Jag vet inte varför jag är så trött? Idag hade vi i alla fall kursintro för b-kursen och det kändes bra. Efter föreläsningen så gick jag till Granit och köpte mig en almanacka. Välbehövligt denna termin känner jag. Sen mötte jag upp Isak och handlade på Willys. Glammigt bloggliv va? När jag kom hem var jag helt slut och gymmet fanns det ingen tanke på alls. Jag ligger istället i sängen i detta nu och äter godis. Men. Imorgon så händer en rolig grej! Minns ni att jag var på ett möte för exakt en vecka sedan som var lite hemligt? Jag tänkte berätta om det och allt vad det innebar imorgon. Så kika in då om du är nyfiken! Nu ska jag lägga på en ansiktsmask. Trevlig kväll!

2016-01-18 @ 22:59:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0