TUESDAY 12

 

Bilder från lägenheten i Varberg.

Jag har suttit och tentapluggat hela dagen varvat med att jag har möblerat om lite i vår nya andrahand lägenhet. Det är så otroligt lite förvaring så jag får på riktigt panik. Det är ingen idé för mig att packa upp för jag har ändå ingenstans att lägga allt. Så innan veckan är slut åker jag och Isak ut till Ikea för att köpa lite bra förvaring. Jag står inte ut att leva i kaos. Men annars är det väldigt fint här (bor i en kompis lägenhet) så bilder kommer nästa vecka någon gång! Nej, tillbaka till plugget. Jag hoppas det går snabbt till torsdag efter lunch för då är jag ”fri”.

2016-01-12 @ 22:37:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0