LÖRDAGSFRULLE

 
Vaknar upp vid tio utvilade efter gårdagen som blev lyckat med god mat, vin och spel. Svårt att inte få en lyckad kväll när man har så fina vänner och pojkvän. Efter att jag konstaterat att vinet inte givit någon efterverkan idag (tack och lov) så tassade jag upp och gick ut i det gråa vädret som Stockholm bjuder på idag.
 
Köpte ett nytt minneskort till kameran och sedan promenerade jag till kvantum för att köpa frukost och en helgbukett. Frallor med ost och avokado kändes givet denna morgon. När jag kom hem igen så hade Isak bäddat sängen och vi dukade upp för frukost. Nu borde jag sätta mig med hemtentan men min kompis installerade photoshop på min dator igår. Han tycker att det är högtid för mig att börja lära mig det programmet. Och jag kan inte annat än att hålla med. Så det kliar lite i fingrarna. Hemtenta eller redigera bilder. Vilket låter roligast tycker du?
2016-03-05 @ 11:43:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0