DR WESTERLUND

 

Hitta bilderna från min pinterest här.

Hur fin är inte denna växt? Jag har en ståendes i köket i min lägenhet på västkusten. Hoppas den lever fortfarande. Nu till något helt annat. Jag vet inte om det har märkts här på bloggen men min inspiration ligger på noll när det kommer till både bloggen och min instagram. Och andra delar av mitt liv också för den delen. Jag har känt mig opepp hela februari om jag ska vara ärlig och vill bara ha en nystart i mars. Just den här veckan känner jag mig krasslig också och det underlättar ju inte direkt om man säger så. Jag tror jag har fått någon vinterdepp nu i februari för jag har hela tiden roliga saker att se framemot varje vecka, så borde inte vara såhär låg tycker jag. Ska försöka få i mig frukt och grönsaker och träna lite mer och få frisk luft. På torsdagkväll så går mitt tåg till mitt älskade västkusten och det kan nog inte komma mer lägligt! Hoppas du som läser är pigg och kry.

2016-02-23 @ 11:13:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0