NEW IN

 
Glömt visa mina senaste smycken jag köpte inne på stories rea! Har på mig både ringen och armbandet exakt varje dag. Älskar när vissa smycken blir en del av ens vardags uniform! Nu sitter jag här bakom skärmen och somnar vilken sekund som helst. Jag har varit ledig idag så min dag började med ett benpass på gymmet tillsammans med Isak. Sen har jag suttit och svarat på mail, fotat och pluggat konstant. Kom äntligen in i ett flow! Imorgon ska vi redovisa grupparbetet och det ska bli så skönt när det är gjort. Dagarna fram till onsdag kommer inte vara så roliga då jag endast kommer plugga till tentan i princip. Nej nu ska jag snart sova. Hoppas dagen varit bra, och imorgon är det fredag!
2016-02-11 @ 10:44:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0