WEEKLY SNAPSHOTS

 
Plåtade smycken för Starstudio i fredags. Ska se om jag får tag på några bilder så kan du få se resultatet.
Efter plåtningen i fredags så gick jag och Johanna in på stories. Fick med mig två nagellack på rean. Har på mig det andra nu, ska försöka fota en bild!
 
I lördags så var vi ett gäng som gick ut och åt på Supper. Verkligen ett bra ställe och allting smakade riktigt bra, för att inte tala om deras margaritas…
I söndags kom vår fina vän Linn hem till oss för tacos och tv-spel. Mysigaste söndagen på länge.
 
Startade den här veckan på bästa sätt tillsammans med Isak. Sovmorgon, gympass och pannkakslunch!
 
Kan detta vara första mobilbilden jag lägger upp här på bloggen? Känns nästan så. Men i måndagskväll var jag ju på Elle decoration awards. Jag blev fångad på röda mattan så jag tänkte göra ett inlägg om kvällen nu i dagarna. Håll ut.
 

Tillbaka till en bild med bra kvalitet och tillbaka till fettisdagen. Såhär såg det ut hemma hos oss när vi åt varsin semla.

Jag lyckades fånga min vardag lite bättre den här senaste veckan och jag gillar det. Återstår och se hur väl jag lyckats till nästa vecka. Ha en fin dag!

2016-02-11 @ 10:41:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0