MÅNDAGENS INSPIRATION

 

Min pinterest hittar du HÄR.

God kväll fina bloggläsare. Januaris sista vecka är här och det känns så skönt. Även om det har hänt en massa bra saker den här månaden så är det skönt att veta att vi går mot ljusare tider. Jag startade måndagen med sovmorgon och en lugn morgon framför bloggen och mejlen. Sen var jag iväg på föreläsning och när jag kom hem så letade jag äntligen upp vart närmsta 24/7 gym ligger! Så nu ska jag ta mig dit i veckan. Har även sett till att Isak ska fixa kort där så vi kan peppa varandra. Ikväll har vi bara lagat middag och spelat Mario kart, såå kul! Detta har verkligen varit en bra start på veckan och jag har massor av roligheter som du ska få ta del av såklart!

2016-01-25 @ 23:10:00 Inspiration Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0