SNAPSHOTS

 
Jag har hunnit vänja mig vid att ha en tv vid sängen under den senaste veckan. Vi hade ju ingen tv på hela hösten så det känns lite lyxigt faktiskt. Hur mysigt är det inte att till exempel starta sin dag med Nyhetsmorgon? Fast när den här bilden togs var det Cirkus cirkör på tvn.
I söndags fick jag äntligen träffat Linnea. Vi har inte setts sen i somras då hon haft en utbytestermin på Arkitektskolan i Århus i Danmark. Men nu är hon äntligen tillbaka i Stockholm och vi tog ikapp allt vi missat på Vigårda. En favorit. Något oskarp bild men du kan ju ana hur gott det var?
En och annan selfie har man la hunnit med! Denna togs när jag precis hade haft i hårinpackning. Mitt hår älskar det på vintern.
 
Många fikor har jag hunnit med den senaste tiden. Men jag älskar att just fika så jag klagar inte! Är du ute efter vardagslyx så sätt dig på ett café efter skolan eller jobbet. Eller så går du förbi bageriet och köper med dig en kardemummabulle hem. Bilden ovan är ifrån min och Nicolinas långfika (4 timmar för att vara exakt) i tisdags. Snickarbacken är också en favorit här i Sthlm.
Äntligen så har jag köpt mig en ny almanacka. Kan behövas nu när jag har både skola och praktik att hålla koll på. Och alla fikor som jag planerar in med vänner hela tiden…
 
Och på tal om fika så hann jag självklart med en träff på Vetekatten igår med Isa. En toscabulle och cappuccino tack! Ser du en röd tråd i dessa bilder? Mitt nya marmorskal från merskal.se är med på nästan varje bild! Så kan det gå. Materiellkärlek kallas nog det. Och den tävlingen är förresten avslutad nu på instagram. Vi fick väldigt stor respons vilket är roligt för då kan det dyka upp fler tävlingar inom kort! Det var nog alla vardagsbilder som jag lyckats fånga den senaste veckan. Måste verkligen bli bättre på det där. Hoppas du har haft en fin torsdag! Fredag imorgon.
2016-01-21 @ 23:03:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0