INTERIOR WANTIES

 

Igår var Elias här som sagt och började lärde mig grunderna i Photoshop då jag a l d r i g har arbetat i det programmet. Mycket information men det är väldigt roligt och jag är så taggad på att lära mig det programmet. Att gå en kurs i PS är otroligt dyrt så jag är verkligen tacksam som har en kompis som är villig att lära ut. Första ”läxan” är att jag ska lära mig frilägga bilder och kunna göra simpla kollage som detta ovan. Så gissa vad jag ska göra hela dagen? Hehe. Fast med gott samvete då min hemtenta känns helt klar nu! Vilket innebär att jag inte har något plugg alls i veckan!

Och jag måste bara nämna att veckan började med tunga besked från mitt favoritband Kent. Tur att man hann skapa så många fina minnen ihop ändå.

2016-03-14 @ 12:11:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0