EVERYDAY LIFE

Min bästa vän Elin var ju som sagt uppe och hälsade på i helgen och här får ni en liten inblick i vad vi hittade på! Vi käkade god burgare på Vigårda inne på Mall of Scandinavia. Gallerian var väldigt stor och tjusig men jag är inte ett big fan av gallerior så känner inte att det tvunget kommer bli ett återbesök.
Självklart unnade vi oss ett glas bubbel. Det är givet.
 Lördagen började vi på Café String för en god frukostbuffé. Det var två-tre år sedan jag var där senast så det var supermysigt. Och gott.
Social media party ute i Nacka! Äntligen fick jag träffa min Salem och även Jossan. Tyckte det var roligt att Elin fick en inblick i mitt lilla bloggliv också. Dagens bästa var livepodd med Angelica Blick och sedan hur vi, it girls och modettegänget avslutade med ett mysigt snack. Efter det så åkte jag och Elin tillbaka in till stan för en drink  och sedan sushi hemma hos oss och mys framför tvn med massa gottis!
2015-12-08 @ 18:53:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0