MY WISHLIST

 
Dear Santa… I år har det varit svårt att langa fram en önskelista när föräldrarna bett om det. Men tillslut har jag nog lyckats knåpa ihop något som skulle kunna kallas för en önskelista. Jag vet inte hur länge jag velat ha champagnekupor och äntligen har Lagerhaus tillverkat ett par budgetalternativ. Och som den bubbelälskare jag är så hade jag gärna skålat i dessa glas på nyår! Vasen äng klong kommer göra sig perfekt i mitt hem och alla snittblommor som kommer framåt våren. Karma bär jag runt handleden varje dag och jag hade inte haft något emot att göra det runt halsen heller. Ja ni ser ju vad som finns ovan. Några böcker, en kalender och andra nödvändigheter. Hoppas jultomten läser min blogg nu bara…
2015-12-11 @ 18:57:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0