151116

 

Fuskpäls, Gina. Kjol, Gina. Tröja, Stories. Stövlar, Vagabond.

Ber om ursäkt för bitchblicken på första bilden, haha! Det råkade bara bli så. Isak fotade mig och det var första bilden som togs så jag är säker på att jag precis sagt något i stil med ”Du har väl inte på blixten nu?!” på ett lagom trevligt sätt… Inte lätt att vara tillsammans med någon som bloggar! Hur har er måndag varit raringar? Jag har haft en bra start då jag fått skrivit två av tre frågor på min hemtenta. Otroligt skönt måste jag säga! Jag har även bokat tågbiljetter hem över första advent för endast 370kr uppochner, nöjd tjej. Nu ska jag och Isak spela Ticket to ride♥

2015-11-16 @ 18:08:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0