TANTFIKA PÅ STUREKATTEN

 
Lägenheten är städad och kläderna är tvättade! SÅ skönt. Min mamma och lillebror kommer upp imorgon och hälsar på. Med tanke på att min kära mor är kvalster allergiker så får vi se om städningen blir godkänd imorgon. Efter städning och tvätt så åkte jag in till stan för att möta upp och ta en tantfika på Sturekatten med den här pinglan! Det var första gången jag var där och jag gillade det, kändes som att man hade kommit hem till ens gamla mormor och tog en fika inne i vardagsrummet. Andra gången jag träffar Isa och det känns som att vi har känt varandra längre än så! Gissa om jag har en bra torsdag? I love fika♥
2015-11-05 @ 17:51:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0