SNEAK PEAK

 

Bilder på hela looken får ni senare idag.

God morgon härliga lördag! Jag vaknade från ännu en dröm där min pojkvän gör slut och träffar en annan. Sämsta jävla drömmen verkligen och jag kan inte sluta drömma om det. Händer flera gånger i månaden och har gjort det ett tag nu. Någon som kan tyda drömmar? Hehe. Idag är det som sagt lördag och vi ska iväg till bondens marknad för att köpa helgbukett och bara mysa runt. Marknader med blommor och diverse olika grönsaker är nog det mysigaste! Ikväll är det 25-års fest för en killkompis och det ska bli så roligt! Många av mina vänner som fyller 25 nu i september-oktober. Ni glömmer väl inte att gratta mig den 1 oktober? Haha! Ha en fin lördag♥

Och ni får jättegärna rösta på mig till Zalandos Blog Awards, genom att rösta så tävlar man om att själv få närvara på galan och om presentkort. Rösta HÄR.

2015-09-19 @ 15:53:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0