BILDBOMB FRÅN ROSENDALS TRÄDGÅRD

I lördags var jag och Isak ute på utflykt och vi tog oss till Rosendals trädgård. Mitt favoritställe här i Stockholm. Det är som en egen liten oas. Med massa fint. 
 
Ni ser ju själva hur mysigt och fint det är. En dröm för mig som älskar växter och drömmer om ett eget växthus.
Till och med proppskåpen är fina. 
 
Självklart tog vi en fikapaus när vi ändå var här för deras kardemummabullar är såå goda! Det började regna så vi fick sätta oss inne i ett växthus istället för ute i naturen. Men det var minst lika mysigt att höra smattret på glasrutan. Och vi kunde inte låta bli att fantisera om hur vi själva hade valt att inreda och plantera om vi skulle haft detta gigantiska växthus. 
Mycket skratt blev det också! Denna bullen alltså… 

Den finaste jag vet.

Rosendals trädgård ligger ute på Djurgården om du blir sugen på att gå dit! Framåt sommaren är det superfint då allting börjar blomma. Idag är det redan onsdag vilket känns galet! Har fullt upp denna veckan och fram till tisdag men än så länge har jag koll på läget så det känns helt okej. Det är pressvecka här i Stockholm och imorgon är det vår tur att ha pressvisning så det är en del inför morgondagen nu i eftermiddag, men det är bara roligt! Nu måste jag fortsätta här. Ha en fin dag nu!

2016-04-20 @ 14:18:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0