FRUKOST OCH NEJLIKOR

Igår efter praktiken köpte jag den obligatoriska helgbuketten som jag inte har kunnat köpa på några helger nu då jag inte varit hemma så mycket. Var ju i Varberg i 10 dagar där runt påsk och sen drog vi till Prag. Men nu så! En bunt nejlikor för 19,95kr så det fick bli två buntar.

Frukost och nejlikor på en skrynklig linneduk. Dagens frukost bestod utav turkisk yoghurt, skivad banan, flytande honung och Isaks egna müsli. Så har våra frukostar sett ut de senaste veckorna och än har vi inte tröttnat. 

 Idag är det riktigt grått väder i Stockholm men istället för att sitta inne så spenderade vi förmiddagen på Rosendals trädgård. Kameran fick följa med så bilder dyker upp här inom kort. När vi kände oss nöjda med både växter, kaffe och kardemummabulle så promenerade vi in till stan igen. Jag som lovat mig själv att inte shoppa innan CSN bröt det löftet och köpte en blus och glitterstrumpor inne på &Other stories. Men blusen var på rean och 50% dessutom så det känns ändå helt okej. Nu har jag precis redigerat bilderna som togs tidigare idag och jag ska bara få lite saker gjort här hemma resten utav dagen innan klockan blir sex. För då ska jag hem till en vän för lördagshäng! Hoppas du som läser har en fin lördag.
2016-04-16 @ 14:14:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0