TRÖTT PÅ MIN EGNA RÖST

Nya glitterstrumpor ifrån &Other stories. Mer glitter i vardagen tycker jag. Himla fint.
Du anar inte hur trött jag är på att höra min egna röst och min redovisning som jag ska hålla imorgon. I denna kurs är det ingen tenta som gäller utan betyg fås på en redovisning man ska hålla helt själv i ca fem minuter. Så jag vill självklart inte stå där framme imorgon med någon fusklapp. Men nu ger jag upp. Börjar tappa rösten känns det som… Ikväll är vi ett gäng som ska ut och äta innan GAME OF THRONES!! Äntligen. Åh. Har inte vågat gå in på facebook idag ifall någon ska ha spoilat från första avsnittet. Trevlig kväll önskar jag dig!
2016-04-25 @ 14:21:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0