ABOUT ME

 
Jag är för tillfället rätt så nöjd med mitt liv.
Jag är bra på att inreda.
Jag tycker inte om att diska besticken.
Jag är dålig på att rengöra mitt ansikte morgon och kväll. 
Jag läser för tillfället enbart kurslitteratur.
Jag gillar att jag är trygg i mig själv.
Jag sjunger hela tiden hemma, Isak irriterar sig mer än vad han njuter. Kanske för att jag inte sjunger det minsta seriöst.
Jag älskar min pojkvän, familjen, vänner och alla andra som får mig på bra humör.

Jag är inte speciellt bra på att gå upp tidigt på morgonen.

Jag föredrar dessert framför förrätt.

Jag tycker om att ta powernaps mitt på dagen. Just nu i alla fall då jag är så vintertrött.
Jag är beroende av popcorn.
Jag har på mig en riktigt slapp outfit. Min pyjamastights, en svart klänning och en transparent kaftan över.
Jag dricker helst juice.
Jag lyssnar på min dators surrande. Nästa vecka ska jag köpa ny dator!

 Jag blir arg på folk som inte är miljömedvetna och folk som inte förstår att man ska hjälpa flyktingar.
Jag är rädd för mörkret och att inte vara nöjd med min livssituation i framtiden.
Jag önskar mig en bostadsrätt och ett jobb jag trivs med. Annars ett par nya sneakers.
Jag är uppväxt i Varberg på västkusten. Bättre sommarstad finns inte!
2016-02-25 @ 11:14:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0