CASE APP OCH INSTAGRAMTÄVLING

 

I veckan fick jag hem dessa två superfina mobilskalen från Case app. Du har nog redan koll på vad det är för typ av sida men man kan designa sina egna skal och skins till datorn eller beställa redan färdiga designs som jag har gjort. Är verkligen supernöjd med båda två och jag kan inte få nog utav marmor som du vet. Jag måste även tipsa om min instagramtävling som jag har just nu i samarbete med Case app! Du har chansen att vinna en rabattkod på 300 kronor. Gå in på min instagram, @nliborius så hittar du mer information. Ha det fint och lycka till i tävlingen!

 

(Sponsrat inlägg)

2016-02-05 @ 10:27:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0