ELLE DECORATION DESIGN AWARDS

 
Måndag igen och här i Stockholm inleds den med designvecka. Ikväll så hålls Elle Decoration Design Awards på Café Opera och jag ska dit. Känns lite pirrigt och jag är väldigt förväntansfull. Journalister vet redan vilka som vinner alla priser men pristagarna presenteras ikväll på galan för oss andra. Roligt och nytt för i år är att det är en ny kategori, nämligen årets inredningsbloggare och jag har full koll på hela gänget som är nominerade. Jag sitter här nyduschad och har precis målat naglarna. Ska bege mig in till stan om någon timma då jag ska förbi bolaget och inhandla lite bubbel för att kunna skåla lite innan vi drar till galan. Dessvärre sitter jag här med lätt huvudvärk och är inte alls pigg på att svida om till galaoutfit men jag får bita ihop och klunka vatten samtidigt. Kameran kommer stanna hemma denna kväll så det är på instagram och snapchat jag kommer uppdatera från aftonen. @nliborius heter jag på båda. Nu måste jag stryka skjortan! Hörs imorgon.
2016-02-08 @ 10:34:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0