FETTISDAG

Bildkälla: Pinterest.

Äntligen är det fettisdag! Jag fullkomligt älskar semlor och har redan hunnit trycka i mig en. På vägen hem från grupparbetet så gick jag förbi Thelins och köpte med varsin semla till mig och Isak. Så gott! Hur gillar du att äta din semla? Jag tycker det ska vara ett rejält lock så man kan använda den som ett redskap för att äta grädden. Så äter alltid upp locket först! Sen lagom mycket grädde och gärna lite mandelbitar i mandelmassan, mums! Gårdagen var trevlig och jag ska försöka få ihop lite bilder, men fotade ju inte så värst mycket så det får bli halvkassa mobilbilder. Var dock aktiv på snapchat (@nliborius) om du vill se!

2016-02-09 @ 10:35:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0