FRIDAY’S WISHLIST

Jag vill addera fler skjortor och blusar till min garderob den här våren och just Zara har flera fina. Ska nog unna mig någon när csn trillar in om någon vecka! Livet med studielån alltså…jag har ju haft det i x antal år. Börjar sakna en lön. Nog pratat om min dåliga ekonomi! Om en timma ska jag hem till Nicolina för en smarrig fredagsbrunch. Har sett framemot den här dagen väldigt länge då vi bestämde detta för två veckor sedan. Kameran följer självklart med för känner jag henne rätt så blir det en bloggvänlig brunch och sen har jag sett på instagram att hon bor  väldigt fint! Ha en trevlig fredag och ta hand om dig.
2016-02-19 @ 11:04:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0