MIN DAG

 
Meeen vilken slö lördag jag har. Träna och plugga skulle jag göra idag, HAHA yeah right! Lite så känns det. Men det är ju faktiskt okej att inte göra en massa måsten. Speciellt på helgen kan jag tycka! Jag kan trösta mig med att jag har fått röjt här hemma och fixat med bloggen. Och tagit bilden ovan. Sitter och försöker lära mig redigera i Lightroom och det går helt okej måste jag säga. Verkar vara väldigt enkelt men det är småsaker som jag måste få hjälp med och min kompis Elias är expert på detta program. Och vilken tur att jag ska träffa honom ikväll då, hehe… Nu ska jag duscha, mitt hår behöver inpackning efter gårdagens plåtning.
2016-02-06 @ 10:29:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0