POM OCH FLORA

Tänk om alla skulle få ha turen att ha den här kvinnan i sina liv. Hon är en tiopoängare!
 
Vi möttes upp på ett utav mina favorit caféer här i Stockholm i lördags. Ser ni så gott?!

Och så en bild på mig fastän den är lite skev. Fick en kommentar för någon dag sedan att jag borde ha fler bilder på mig själv här på bloggen…

God kväll! Jag är helt slut. Skola med grupparbete och träning har knockat mig totalt denna tisdag. Jag har faktiskt ställt in kvällens planer för jag känner att jag måste vila. Och plugga. Och lyssna på Sias nysläppta skiva. Roligare än så blir det inte ikväll! Ta hand om dig.

2016-02-02 @ 10:20:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0