RÖDA MATTAN OCH ÅRETS TREDJE SEMLA

 

Jag och Evelina fångades på bild när vi tog en sväng om på röda mattan. Första gången jag fick vara med om detta och jag kan absolut vänja mig vid röda mattor, fotografer, galor och gratis cava… Jag hade på mig skjorta och byxor från Zara, Lackskor från vagabond och ett halsband från Filini. Evelina bar en klänning från nelly.com. Visst matchade vi fint?

FRIYAY! Vi överlevde redovisning och opponering av grupparbetet idag och nu kan man andas ut då vi vet att det blev godkänt. Tjejerna var duktiga som satt kvar och pluggade till tentan men jag smet iväg. Tog en tur inne i Sickla galleria och fyndade lite innan jag köpte med mig en semla och gick hem. Så nu har jag precis ätit upp den tillsammans med en kopp te. Okej. Tar ett djupt andetag. Nu kör vi gasen i botten med tentaplugget!! Fin fredag.

2016-02-12 @ 10:45:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0