SNAPSHOTS #7

Jag ser verkligen framemot att klippa mig nästa helg, fräscha till frippan lite. Kan hända att det ryker någon decimeter..
 
Har hunnit äta ytterligare en semla under veckan som har gått. Måste ju passa på! Vill hinna äta en sittandes på ett café också.
En bild från Alla hjärtans dag då vi åt smarrig charkbricka innan vi bokade en resa i april och innan vi gick på bio!
Men annars har det inte hänt så värst mycket sen förra torsdagen. Hällt i mig x antal koppar kaffe och pluggat till en tenta som skrevs igår som du vet. Tror det har hänt lite roligare saker till nästa torsdag! Vad tycker du om mina veckouppdateringar på min vardag? Jag gillar det.
2016-02-18 @ 10:59:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0