TIPS PÅ MARMORBRICKA

Jag fick hem denna superfina marmorbricka förra veckan från webbshopen stylemood.se. Kärlek vid första ögonkastet. Finns även i grön och blir din för endast 179 kronor. Många har frågat var jag köper mina brickor, så här har du ett bra tips! (Direktlänk)
 

Tjejen som äger denna webshop är fina Johanna och hon säljer fin inredning för ett sanslöst billigt pris om du frågar mig! Vill ha allt. Jag och Johanna planerar en instagramtävling i mitten av månaden så håll utkik på både hennes och min instagram: @stylemood.se och @nliborius. Nu är vi äntligen inne i februari och den här veckan ska jag försöka ha en lugn vanlig vardag. Har flängt runt alldeles för mycket de senaste tre veckorna. Så denna veckan blir det fokus på plugg och praktik!

 

(Sponsrat inlägg)

2016-02-01 @ 23:35:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0