WHICH ONE IS YOUR FAVORITE?

 

Onsdag och jag är så opepp och seg i kroppen den här veckan. Känns som att jag har nåt virus i kroppen och jag hinner verkligen inte vara sjuk nu. Igår bojkottade jag ett event på Berns och stannade hemma i sängen istället. Får äta en extra apelsin idag helt enkelt. Ska åka in till praktiken snart och i eftermiddag när jag kommer hem så måste jag börja plugga inför tentan som är om exakt en vecka. Ikväll ska jag ha myskväll med Isak. Ovan ser du mina senaste looks och kanske att du har en favorit? Trevlig onsdag till dig!

 

Och grattis till världens bästa mamma som fyller år idag<3

2016-02-10 @ 10:40:00 Fashion Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0