MARMORBORD OCH DAGENS PLANER

 

ellos.se

Drömmer om ett framtida boende som är mycket större än lägenheten vi har på västkusten och betydligt mycket större än den vi har här i Stockholm. Tycker det är så fint med marmorbord och hade inte tackat nej till soffbordet ovan. Och en serveringsvagn har jag alltid velat ha. ÅH!

God morgon förresten. Tisdag och snön är borta. Lite skönt kan jag tycka då det har varit så satans halt att ta sig upp för backen vi har utanför lägenheten. (Nu är den istället så där mysigt lerig…) Idag tänkte jag fota lite bilder till praktiken imorgon och sedan in till stan för en föreläsning. I eftermiddag ska jag träffa en släkting som har flyttat upp till Stockolm! Tror det blir några koppar kaffe och en massa prat på ett mysigt fik i Gamla stan. Men nu. Frukost.

2016-01-26 @ 23:11:00 Interior Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0