NYTT KAPITEL I MITT LIV

Jag lovade ju att berätta om det där hemliga mötet jag var på förra veckan. Det var ett möte med PR byrån Starstudio angående praktikplats. Som du kanske förstår så har jag nu börjat praktisera där och jag ska vara där 1-2 dagar i veckan! Det är en byrå som har hand om smyckesmärken så jag ska ansvara för två instagramkonton. Känns hur rätt som helst och detta ska bli så roligt! Jag ska även få vara med i arbetet inför pressvisningar och andra events. Just sociala medier och events är något jag tycker är väldigt roligt just nu så att få erfarenhet inom detta känns riktigt roligt. Så idag hade jag min första dag och tiden gick så fort! Tjejerna jag jobbar med är så snälla och det känns SÅ bra! Perfekt att det är 1-2 dagar i veckan då jag studerar också. Känns som ett bra nytt kapitel i min karriär på något sätt.
Efter att jag slutade vid fyra så mötte jag upp min pingla Nicolina för en fyra timmars välbehövlig fika! Hon och jag är ett så bra team och det kändes underbart att ses efter all julledighet. Nu är jag helst slut och är snart redo för sängen. Skola och fika med en vän står på schemat imorgon! Kanske att jag ska spana in vart mitt gym ligger också… Sov så gott och tack för att just du läser min blogg.
2016-01-19 @ 23:00:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0