SHORT HAIR

Jag gick igenom gamla bilder på facebook och hittade dessa ovan då jag hade kortare hår. Tänkte att det kunde vara roligt för dig som läser min blogg att se? På andra bilden ser ni hur kort hår jag hade efter att jag hade klippt av mina dreads. Ibland kan jag bli sugen på att klippa mig sådär superkort igen. Men det var ju såå år 2008 och inte år 2016 som vissa vill påstå hehe… Kanske att jag tar fram saxen någon dag men det har varit en lång resa att få mitt långa hår igen. Fem år för att vara exakt. Och den där mellanväxt perioden är ett h e l v e t e om jag ska vara ärlig. Så jag kör nog på mitt långa svall ett tag till. Men nu blev jag ju lite sugen trots allt. Jag ska klippa mig sista helgen i februari så vi får väl se vad som sker.
2016-01-21 @ 23:02:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0