DÅ VAR DET KLIPPT

Så jag och mamma bestämde oss för att ta fram frisörsaxen när jag var nere i helgen. Och självklart var vi tvungna att ta en före bild. Mamma hade inte klippt någon sen 90-talet eller något åt det hållet. Men jag litade på henne!
All min färg skulle bort då det var otroligt slitet och jag kände för en kortare variant.
 

Voíla! Supernöjd med längden och det ser faktiskt bättre ut i verkligheten. Har jag i lite hårprodukter så framhävs mina lockar tydligare också och det blir inte lika frissigt som på bilden. Jag ger mamma högsta betyg i alla fall och jag känner mig fin. Nytt år och ny frisyr!

Redan onsdag och tittar jag ut ser jag bara moln. Men det snöar inte som längre ner i Sverige i alla fall! Jag är så sugen på att köpa lite nya växter och snittblommor. Om vädret har bestämt sig för att göra comeback med vintern i veckan (hann vintern ens försvinna?!) så tänker jag se till att det känns som vår härinne. Hoppas du gör det bästa utav dagen så hörs vi senare idag med ett outfitinlägg!

2016-03-02 @ 11:34:00 Liborius Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0